RSS

ŞAHiN ÖZERi GüYA TRAVESTi GASP ETMiŞ iNANDIRICI GELMEDi!

09 Haz

Alttaki Haberi Okuyunca Anlarsınız Sizce İnandırıcımı?

Kesin Şahin Özer bey travestinin parasını vermemiştir travesti olduğunu karakolda anladım diyor, zaten bir travesti onu gasp etmez o nu ancak kadın kılığına girmiş bir erkek gasp eder onun da sesi zaten gasp ederken erkek gibi olur, ver lan paraları dediği zaman sesinden anlaması lazım değilmi.Çünki gerçek bir travesti öyle birşey yapmaz. Ben şahin özere bu yaştan sonra iftiraysa vaz geç derim günaha girme. Bir travesti sadece niçin parasını ister biliyormusunuz. sadece ilişkiye girdikten sonra bazı insanlar pişmanlık duygusuna kapılır para vermek istemezler bazende ünlüler gelip bizlerle birlikte olmak isterler ve şöhretini kullanıp parasız yatmak isterler ancak bu sebeplerden tartışma çıkabilir. Yorum sizin saygılar.

HABER ŞU:

Ünlü yapımcı Şahin Özer, geçtiğimiz hafta Sarıyer’den Bahçeköy’deki evine giderken arabasına aldığı bir travestinin saldırısına uğramış, 500 bin TL’si çek 3 bin TL’si nakit olmak üzere 503 bin TL’sinin gasp edildiğini belirterek polise başvurmuştu.

şahin özerin iddiası

travesti haber

Önceki gün yakalanan travesti ise iddiaları reddederek, “Kendisiyle 100 liraya anlaştık. Paramı vermedi. Silahlıydı. Onu nasıl gasp ederim” dedi.

‘GÜZEL GİYİNMİŞ BİR BAYANDI’

Bu iddialar üzerine açıklama yapan Şahi Özer ‘Aracıma binen kişinin travesti olduğunu ilk başta anlamadım. Güzel giyinmiş bir bayandı. Karakola gidince orada travesti olduğunu öğrendim. Travesti B.G, benim Şahin Özer olduğumu gazetelerden öğrenince beni lekelemek adına böyle bir şey yaptığını tahmin ediyorum. Kendisine Ağır Ceza Davası açtım. Kendisini kurtarmak için bu yalanı uydurmuş olmalı’ dedi.

 

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

 
